WERELDWONDER: DE ZOUTVLAKTEN IN UYUNI (BOLIVIA) - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Stappers - WaarBenJij.nu WERELDWONDER: DE ZOUTVLAKTEN IN UYUNI (BOLIVIA) - Reisverslag uit Uyuni, Bolivia van Stappers - WaarBenJij.nu

WERELDWONDER: DE ZOUTVLAKTEN IN UYUNI (BOLIVIA)

Blijf op de hoogte en volg Stappers

27 Juli 2012 | Bolivia, Uyuni

Dag 12

DIT IS DE BELANGRIJKSTE DAG IN BOLIVIA!!!!
DIT IS DE DAG DAT JE ALLEEN MAAR KUNT GENIETEN!!!!!
DIT IS DE DAG DIE IK NOOIT VERGETEN ZAL!!!!!
Het WERELDWONDER dat ZOUTVLAKTE wordt genoemd!!!!

Vanochtend zijn we vanuit de nachtbus met een taxi naar ons hotel in UYUNI gegaan. Daar waren om 10.30 uur 4 JEEPS waarmee we op SAFARI zijn gegaan. Eerst zijn we naar een oud treinmuseum gegaan, vervolgens naar de zoutfabriek en toen……naar de ZOUTVLAKTE!!!!

WIT, WITTER, WITST. MOOI, MOOIER, MOOIST.

We hebben vele mooie foto’s gemaakt en lekker op een eilandje in de zoutvlakte geluncht. We hebben echt een PRACHTIGE DAG gehad. Om 18.00 uur waren we weer bij het hotel. De dag ging echt supersnel voorbij. Zo’n JEEPSAFARI is past echt bij mij!!!!

Eenmaal bij het hotel was alles donker. In het hele dorp UYUNI was de stroom uitgevallen. Het was al beneden de 0 graden en ik had het IJSKOUD!!!! Ik besefte op dat moment hoe gewent dat ik was aan elektriciteit. Echt bijna overal heb je elektriciteit voor nodig. Met 2 kaarsjes heb ik het tot 19.00 uur volgehouden. Toen zijn we gaan uiteten. Om 19.15 deed de stroom het weer. LEKKER SLAPEN en gezond weer op!!!! DEZE DAG IN UYUNI WAS TOP!!!!!!!

GROETJES VANUIT DE MOOISTE WITTE PLAATS VAN BOLIVIA!!!

Sjuul

• 29 Juli 2012 - 06:39

Mientje:

het ene wereldwonder na het andere, het hoiudt maar niet op, wat is de wereld toch mooi. Schitterend en het houdt maar niet op telkens weer andere verrassingen, geniet ervan. groetjes