VOETBALWEDSTRIJD IN RIO DE JANEIRO!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu VOETBALWEDSTRIJD IN RIO DE JANEIRO!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu

VOETBALWEDSTRIJD IN RIO DE JANEIRO!!

Blijf op de hoogte en volg Stappers

06 Augustus 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

Dag 23

Vanochtend ben ik vroeg opgestaan en heb een hele grote 3 uur durende stadswandeling gemaakt. Veel van het strand heb ik gezien. Op zondag sluiten ze 1 weg bij Copacabana helemaal af voor het verkeer. Gelukkig kon ik de optocht bijwonen. Daar zag ik net als gisteravond weer een joekskapel en dansende mensen. Heel leuk op dat zo onverwachts mee te maken.

Om 13.30 uur moest ik weer terug bij het hotel zijn om naar de DERBY wedstrijd tussen RIO en Sao Paulo te gaan. De wedstrijd begon pas om 16.00 uur, maar door de drukte in de stad besloten we op tijd te gaan. Het echte stadion zijn ze aan het verbouwen voor het wereldkampioenschap voetbal in 2014. Maar het stadion waar wij naar de wedstrijd gingen kijken was ook groot (19.000 toeschouwers).

De SFEER was echt BRAZILIAANS. Oftewel vol passie en enthousiasme moedigt iedereen hun club aan. Gedurende de volledige 90 minuten. Het was zeer interessant en leuk om een wedstrijdje op hoog niveau bij te wonen.

Op 20.00 uur zijn we met de taxi naar Lapa gegaan. Dat is “DE wijk voor het nachtleven”. Vele kroegen en restaurants hebben live muziek. We hebben heerlijk gegeten en zijn omdat het de laatste avond is nog naar een echte SAMBA BAR gegaan. Daar moest je dansen en mocht niet stil blijven staan. Het was een zeer leuke avond. Om 02.00 uur ging ik met de taxi naar het hotel.

Morgen is de laatste dag in RIO!!!AHHHHHHH!! Morgen om 14.30 uur gaan we naar het vliegveld om weer naar het KIKKERlandje te gaan. Zover is het nog niet. EERST GENIETEN VAN RIO, ZOLANG HET KAN…..iedere dag, ieder uur, iedere minuut!!!

Bij deze voor de laatste keer de groetjes vanuit BRAZILIE!!!!

Dinsdag avond rond 19.00 uur kom in Amsterdam aan en zal dan met de auto via de A2 naar het Zonnige Zuiden gaan!!!

DE LAATSTE GROET VANUIT COPACABANA BEACH!!!