STADSWANDELING DOOR MADRID, SPANJE!!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Stappers - WaarBenJij.nu STADSWANDELING DOOR MADRID, SPANJE!!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Stappers - WaarBenJij.nu

STADSWANDELING DOOR MADRID, SPANJE!!!

Blijf op de hoogte en volg Stappers

09 Augustus 2012 | Nederland, Venlo

STADSWANDELING DOOR MADRID, SPANJE!!!

Dag 24 en 25

Nadat het zondag avond heel laat geworden was bij de Sambabar heb ik maandagochtend uitgeslapen tot 9.00 uur. Tot ben ik met de lokale lijnbusdienst naar van Copacabana beach 14 km verderop naar het centrum gegaan om daar een 3 uur durende stadswandeling te maken. Om 14.00 uur was ik terug bij het hotel.

Om 14.30 uur begon de terugreis. We zijn met de bus naar het vliegveld gegaan. Om 19.00 uur vertrok het vliegtuig naar Madrid. Dinsdag ochtend om 10.00 uur kwam ik in Spanje aan en ben met de metro naar het centrum van Madrid gegaan.

Het centrum van Madrid heeft vele mooie koloniale oude gebouwen. In de 2,5 uur dat ik daar was heb ik veel van het centrum gegaan. Met 35 graden was het wel zeer warm. Desondanks heb ik hard gelopen om zoveel mogelijk van die mooie stad te zien. Om 14.00 uur ben ik met de metro naar het vliegveld gegaan.

Om 15.50 uur vertrok het vliegtuig naar Amsterdam. In Amsterdam kwam ik om 18.30 uur aan en zag daar na een maand weer mijn ouders staan. Samen met hun ben ik naar het “zonnige zuiden” gegaan! Om 21.30 uur was ik thuis en zat de PRACHTIGE REIS EROP!!!


Ut is gedoan, Ut is gedoan, ik kiek alweer oet um weer weg te goan!!!! Iers weer hard werke en liere.

Gisteren lekker uitgeslapen en vandaag alweer de eerste werkdag gehad. Ik zit er alweer helemaal in. De reis is dan wel voorbij, de ervaringen en indrukken blijven mij altijd bij!!!! GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO´S NOG !!!!


GROETJES UIT VENLO
Sjuul Stappers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Stappers

Actief sinds 28 Juli 2012
Verslag gelezen: 3740
Totaal aantal bezoekers 17675

Voorgaande reizen:

28 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

1e reis Zuid Amerika

Landen bezocht: