RIO DE JANEIRO IS EEN WERELD STAD!!!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu RIO DE JANEIRO IS EEN WERELD STAD!!!! - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu

RIO DE JANEIRO IS EEN WERELD STAD!!!!

Blijf op de hoogte en volg Stappers

06 Augustus 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

RIO DE JANEIRO IS EEN WERELD STAD!!!!

Dag 21

Vanochtend zouden we eerst om 11.00 uur vertrekken. Dus ik dacht LEKKER UITSLAPEN!!! Maar gisteravond klopte de reisleider op mijn deur met het bericht dat we om 9.00 uur moesten vertrekken.

We zaten net allemaal in de bus en de bus reed 1 km voordat we al de eerste stop hadden bij een lokale basisschool in BONITO. Heel leuk om te zien hoe de kinderen hier in Brazilie naar school gaan.

Rond 14.30 uur kwamen we in Campo Grande aan. Vanuit daar zijn we met het vliegtuig naar Sao Paulo gegaan. Daar moesten we overstappen op het vliegtuig naar RIO DE JANEIRO. Eenmaal in Rio was iedereen opgelucht. Om 1.00 uur kwamen we bij het hotel aan. Mijn hotelkamer bevindt zich op de 15e verdieping met net geen uitzicht op COPACABANA BEACH!!!

RIO DE JANEIRO!!!!
DAAR BEN IK DAN!! Ze zeggen wel eens dat je het mooiste tot het laatst moet bewaren. Het programma voor de komende dagen is goed gevuld. Ik laat mij verrassen. Het weer is dusdanig goed dat ik in de nacht de airco aan heb staan en overdag ingesmeerd met zonnebrandcrème over straat moet gaan: ZONNIG EN 30 graden!!!


Dit was het weer, tot de volgende keer.

GROETJES VANUIT DE WERELDSTAD RIO!!

GR. SJUUL

Tags: Sjuul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Stappers

Actief sinds 28 Juli 2012
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 17676

Voorgaande reizen:

28 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

1e reis Zuid Amerika

Landen bezocht: