DE GROTTEN VAN BONITO!!! - Reisverslag uit Bonito, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu DE GROTTEN VAN BONITO!!! - Reisverslag uit Bonito, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu

DE GROTTEN VAN BONITO!!!

Blijf op de hoogte en volg Stappers

02 Augustus 2012 | Brazilië, Bonito

DE GROTTEN VAN BONITO!!!

DAG 20

Vanochtend werden we om 9.00 uur bij het hotel opgehaald om naar de GROTTEN te gaan. Het was een drie kwartier rijden. Daar kregen we een veiligheidshelm en toen was het klimmen en klauteren om steeds verder de grot in te gaan. In de grot zelf ligt een groot meer. Van bovenaf lijkt het een zwart meer. Des te dichter je het water nadert, des te blauwer het water wordt. Het was een prachtige grot.

Rond 13.00 uur was ik weer bij het hotel en heb een wandelingetje door het dorp gemaakt. Eenmaal terug bij het hotel heb ik gechild in de hangmat. Vanavond om 19.00 uur gaan we weer uiteten.

Morgen vertrekken we met het vliegtuig naar het absolute hoogte punt van deze reis op zeeniveau……..MORGEN KOM IK AAN IN RIO DE JANEIRO!!!!!! Daar ga ik de laatste dagen vakantie vieren. Het is nu donderdag, over een week is de vakantie alweer voorbij. DUS….EERST NOG EEN KLEIN WEEKJE BRAZILIE VOOR MIJ!!!!!!


Dit was het alweer, vanuit RIO vertel ik jullie weer meer!!!

Hojje wha,

Sjuul Stappers

  • 04 Augustus 2012 - 19:05

    Mientje:

    Ik ken bijna neet geleuve det het hoegtepunt nog mot komme, het zien allemoal hoegtepunten als ik det zoe bekiek. Loatm goan den wage, tot gouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Bonito

Stappers

Actief sinds 28 Juli 2012
Verslag gelezen: 1022
Totaal aantal bezoekers 17647

Voorgaande reizen:

28 Juli 2012 - 07 Augustus 2012

1e reis Zuid Amerika

Landen bezocht: