OP WEG NAAR BONITO!!! - Reisverslag uit Bonito, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu OP WEG NAAR BONITO!!! - Reisverslag uit Bonito, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu

OP WEG NAAR BONITO!!!

Blijf op de hoogte en volg Stappers

02 Augustus 2012 | Brazilië, Bonito

Dag 19

Vanochtend ben ik om 7.00 uur opgestaan en heb me klaar gemaakt om richting BONITO te gaan. We hebben om 8.00 uur eerst 1,5 uur in een JEEP gezeten. Toen waren we weer bij de verharde weg en konden we de bus in gaan. We hebben inmiddels de PANTANAL verlaten.

Het was ongeveer 4 uur rijden naar BONITO. Onderweg hebben we nog vele dieren gespot en hebben meerdere fotostops gemaakt. Om 13.30 uur waren we bij het hotel in BONITO. Het is een mooi ruim opgezet hotel met hangmatten en een zwembad.

In de middag heb ik het dorpje verkent. Bonito is een zeer klein en toeristisch dorp. De prijzen zijn soms al meer dan in Europa. Kortom “WELKOM IN BRAZILIE”!! Brazilië is echt geen goedkoop land.

Het was weer een mooie dag met prachtig weer. De temperatuur overdag ligt rond de 30 graden en in de nacht rond de 15 graden. Kortom goed VAKANTIEWEER!!!

GROETJES VANUIT BONITO!!!

Sjuul Stappers

• 04 Augustus 2012 - 19:02

Mientje:

inderdaad sjiek is mich det, zeg det waal het lieke allemoal waal wereldwonderen. Het zwembad en dien hotelkamer (hoes beodoels ze zeker) zien oak neet mis. Thoes is det qweert waat eenvoudiger maar der is waal een lekker werm bad zoals ze wets.
    geneet der nog effe van.