SJUUL VANGT DE PIRANHA!!!!!! IN DE PANTANAL - Reisverslag uit Pantanal, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu SJUUL VANGT DE PIRANHA!!!!!! IN DE PANTANAL - Reisverslag uit Pantanal, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu

SJUUL VANGT DE PIRANHA!!!!!! IN DE PANTANAL

Blijf op de hoogte en volg Stappers

01 Augustus 2012 | Brazilië, Pantanal

SJUUL VANGT DE PIRANHA!!!!!! IN DE PANTANAL IN BRAZILIE!!!

Dag 18

WAT EEN DAG WEER!!! DE ENE ACTIVITEIT NOG MOOIER DAN DE ANDERE!!! WAT IS DIT TOCH EEN PRACHTIG LAND!!! I LOVE BRAZIL!!!

Vanochtend zijn we om 8.00 uur gaan PAARDRIJDEN. Heerlijk in een galopje door de PANTANAL. Je hoort, ziet en ruikt verschillende dieren. Je bent één met de natuur. Het was echt een hele fijne rit door de PANTANAL. Om 10.00 uur was ik weer bij het hotel en heb lekker in de hangmat gerelaxt.

Om 12.00 uur was het lunch tijd. In Nederland noemde ze het buffet een diner!! Er werd gebarbecued en er waren verschillende soorten fruit. Nadat iedereen lekker had gegeten was het tijd voor ACTIE!!!

Samen met een 3-tal anderen heb ik een uurtje getennist. Lekker even sporten in de volle zon. Het was leuk om weer eens te doen. Ik merkte dat het al weer lang geleden was dat ik het had gedaan. Desondanks waren sommige ballen dusdanig goed dat ik de tegenstander kon verslaan.

Om 14.30 was “HET MOMENT VAN DEZE REIS’!!!!! We zijn gaan VISSEN. Niet zo maar VISSEN, maar VISSEN NAAR DE PRIRANHA!!!
Lekkere stukjes vlees aan de haak gedaan en binnen een minuut had ik als eerste er een PIRANHA aan. Dat was echt even schrikken. Zo groot is hij niet, maar zijn tanden zijn vlijmscherp. Goed uitkijken dus. De kaaimannen hadden ons ook door en kwamen steeds dichter bij hoor. Ook daar moest ik goed op letten. Het was een zeer leuke middag!!!

Om 15.30 uur stond alweer de volgende activiteit geplant. We zijn weer met de JEEPS op safari gegaan. Dat is toch prachtig dat je ziet wat ik allemaal op een dag heb gedaan. Het was een zeer waardevolle dag gedurende deze reis!!!!

Van de safari waren we pas om 19.00 uur terug bij de lodge. Daar konden we direct gaan eten. Dat was ook heel gezellig en fijn. Het is ZO RELAXT om in BRAZILIE te zijn!!!

Om 21.00 uur zijn we met de groep naar de sterren gaan kijken. Vele hadden (of dachten) er verstand van. We hebben het niet zo heel laat gemaakt. Het is nu 23.00 uur en ik ga zo meteen naar bed. Morgen moeten we om 6.30 uur opstaan om ons klaar te maken en naar BONITO te gaan.

Langzaam maar zeker komt het einde alweer inzicht. Daar probeer ik nog maar niet aan te denken. Eerst genieten en dan komt de rest vanzelf!! STAP voor STAP!! Brazilië is PRACHTIG!!!

GROETJES VANUIT DE PANTANAL!!!
SJUUL STAPPERS

• 01 Augustus 2012 - 15:00

Pap:

Ut blief mer doorgoan mit allemoal dien verhoale, ut eine is nach sjchoener as de angere. ich weit neet waat dit nach mot euvertreffe, ich geluif des ze dich weer volledig hubs kenne oetleave en weer hiel waat indrukke op dich kens loate inwerke. Ich zeen des ze al bienoa eine vollierde ruiter bus gewoare en des dich zoe van vesse heels waas hiej biej os neet bekend. Gank der de letste weak nach eins vol der teage aan en haaj os op de heugte zodert veur auch ein bietje van die avonture kenne mitgeneete.

• 02 Augustus 2012 - 07:03

Mam:

Veel sportieve acties erg leuk die diversiteit. De foto's liegen er niet om, geweldig, zo kunnen wij ook een beetje meegenieten.
    Brazilië staat ook voor carnaval, ga je hier ook nog iets van meebeleven of is daar in deze tijd niks van te bemerken? Profioteer van het vele moois dat op je weg komt. groetjes