NIGHT SAFARI IN THE PANTANAL!!!!! - Reisverslag uit Pantanal, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu NIGHT SAFARI IN THE PANTANAL!!!!! - Reisverslag uit Pantanal, Brazilië van Stappers - WaarBenJij.nu

NIGHT SAFARI IN THE PANTANAL!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Stappers

01 Augustus 2012 | Brazilië, Pantanal

Dag 17

Vanuit de grensovergang zijn we in het eerste het beste dorp dat we tegen kwamen gaan lunchen en vervolgens naar de PANTANAL gereden. Daar kon de bus niet komen. Ongeveer 1,5 uur voordat we bij het hotel waren kwamen JEEPS ons ophalen. DE PANTANAL is PRACHTIG !!!! PUUR NATUUR!!!!

Gedurende de rit was het al genieten. HEEL BIJZONDER. Ook het hotel is prachtig met HANGMATTEN!!! Wat wil je nog meer. Om 19.00 uur hebben we gedineerd en daarna was het tijd voor een ……..NACHTSAFARI in JEEPS!!!!!

We zijn met 6 personen in een JEEP gaan rijden. Echt off-road. Gewoon door het hoge gras en riet op zoek naar gedierte. Het was weer een SUPERERVARING. Om 22.00 uur was ik weer bij het hotel. Daar waren anderen aan het pesten. Ik heb ook nog een paar potjes meegedaan. Om 00.00 uur ben ik naar bed gegaan want vanochtend moest ik al om 6.30 uur opstaan om weer verder de PANTANAL in te gaan!!!!

BRAZILIE IS PRACHTIG. DE SFEER EN MENSEN ZIJN RELAX en GOED. Kortom alle factoren zijn geweldig, reden genoeg dat je VAKANTIEVIEREN MOET!!!!!!

Groetjes vanuit de Pantanal!!!